Týdeník Katka relaunchuje, vychází ve větším formátu
Vydavatelství Burda Praha přichází s relaunchem týdeníku Katka. V nové podobě a ve větším formátu poprvé vyšel ve čtvrtek 29. září za akční cenu 9,99 Kč.
„Díky většímu formátu se časopis stává pro čtenářky přehlednější a lákavější. Najdou v něm i více čtení a nové rubriky. Přitom však zachovává rubriky stávající, na něž byly čtenářky dosud zvyklé,“ uvádí šéfredaktorka titulu Pavla Totušková.
Kromě stávajících rubrik přinášejících novinky ze světa módy, kosmetiky, medicíny a bydlení, proměny, osudy slavných, rozhovory s celebritami, nápady na výlety a recepty zařadí časopis nově také aktuální témata, která se věnují současným problémům ve společnosti, dále tipy na zdravé diety, trendy přírodní medicíny a více stránek s praktickými radami pro každodenní život.
Katka figuruje na českém mediálním trhu od roku 1995. Podle výzkumu Media projekt za první pololetí osloví Katka každým vydání 163,5 tisíce čtenářů.
-stk-