Uniqa pojišťovna startuje novou TV kampaň

pátek, 30. ledna 2015, 11:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Od začátku února poběží další vlna reklamní kampaně Uniqa pojišťovny s podtitulem „Myslete na štěstí srdcem“, jejíž první vlna běžela již v loňském roce na podzim. Poprvé bude společnost komunikovat nejen imageovým, ale také produktově laděným spotem.

Smyslem nové reklamy je motivovat veřejnost, klienty i zaměstnance, aby usilovali o osobní štěstí a životní radost. „Nikoho nesoudíme, nementorujeme. Ale jsme pozitivní a chceme předat povzbuzení těm, kteří jsou připraveni o svoji radost zabojovat,“ popisuje smysl kampaně Eva Svobodová, manažerka marketingu a PR Uniqa pojišťovny.

Uniqa

Produktově laděný TV spot je zaměřený na životní pojištění a váže se k akční prémii při narození dvojčat, trojčat a vícerčat. Do jarní kampaně byly navíc na základě testu vybrány sekvence z podzimního spotu, které si veřejnost pamatovala lépe. Do celé stopáže bylo doplněno logo pro lepší přiřazení spotu ke značce. Voiceover v podání Michala Dlouhého a hudba byly ponechány beze změny. Kampaň doplňuje speciální microsite myslete.uniqa.cz.

TV spoty pocházejí z dílny rakouské agentury Springer & Jacoby. Na přípravě kampaně a její lokální české adaptaci spolupracuje kreativní agentura FCB Prague. Nákup médií obstarává agentura Mindshare.

-kch-