Vítězem Young Media Lions Koutná a Krátký ze Starcomu

středa, 18. dubna 2012, 07:57 Aktuality MediaGuru

Vítězem letošního národního ročníku soutěže pro mladé kreativce Young Media Lions se stali Lucie Koutná a Ondřej Krátký z mediální agentury Starcom MediaVest Group. Národní kolo soutěže se v mediální kategorii uskutečnilo v úterý a porota práce účastníků vyhodnocovala do pozdního večera, informoval MediaGuru.cz René Jež ze společnosti Flemedia, která je oficiálním reprezentantem reklamního festivalu v Cannes.

Na druhém místě se umístili Tomáš Brožek a Jindra Malík z Adwood Advertising a na místě třetím Alžběta Pavlínová a Pavel Vybíral z Adisonu.

Vítězové budou zastupovat Českou republiku na letošním ročníku soutěže Young Lions pro mladé kreativce, spojené právě s proslulým mezinárodním festivalem reklamy v Cannes.

Lucie Koutná a Ondřej Krátký přišli v letošním ročníku s nejlepším řešením zadání, které spočívalo ve vybudování komunikační strategie pro podporu Domu čtyř múz – projektu penzionu pro umělce v životních nesnázích, jež jim znemožnily vykonávat jejich povolání. Rozpočet byl omezený částkou 1 mil. Kč.

-mav-