VUT v Brně rebranduje, má nový vizuální styl

čtvrtek, 22. října 2015, 08:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Vysoké učení technické v Brně představilo jednotný vizuální styl. Po téměř dvaceti letech se rozhodlo přistoupit k rebrandingu, který by měl představit VUT v Brně jako moderní vzdělávací instituci. Výrazná bílo-červená barevná kombinace má odkazovat na tradiční barvy města Brna. Vítězný návrh zpracovalo grafické studio ReDesign, konkrétně autorská dvojice Klára Kvízová a Petr Krejzek. 

„Grafické T evokuje architektonický prvek architráv (stavba), konstrukční fragment (inženýrství), pixelové rozhraní (informatika) i symbol tváře (humanitní obory školy). Značka má působit pozitivně, sebevědomě a racionálně,“ popsala širší souvislosti spoluautorka vítězného návrhu Klára Kvízová, podle které červená barevnost nepřímo navazuje na tradici české avantgardy, např. na dílo Ladislava Sutnara.

Kromě nového loga přináší jednotný vizuální styl i sjednocení písma na font Vafle nebo nový modulární systém skládání názvu univerzity spolu s názvy jednotlivých fakult.

VUT_symbol_RGB_CZ

Brno_VUT_color_RGB_EN

VUTI_barevne_RGB_CZa

VUT_barevne_RGB_CZ7

VUT_bar6

VUT_barevne_RGB_CZ5

VUT_barevne_RGB_CZ4

VUT_barevne_RGB_CZ3

FAST_barevne_RGB_CZ_Z

VUT_barevne_RGB_CZ (2)

-mav-