Vychází kniha o webdesignu, vhodná i pro marketéry

sobota, 13. září 2014, 10:07 Aktuality, Marketing MediaGuru

V nakladatelství Baroque Partners vychází 15. září kniha o webdesignu s názvem Web ostrý jak břitva. Autorem je konzultant webů Jan Řezáč, mezi jehož klienty patří například Plzeňský Prazdroj, ČTK či Hartmann - Rico. Kniha chce poradit čtenářům, jak dobře postavit e-shop, firemní web nebo microsite.

Web ostrý jak břitva

„Knihu jsem nepsal pouze pro webdesignery. Těm poslouží jako startovní můstek pro další vzdělávání. Marketérům či majitelům firem dá zase do ruky patřičnou argumentaci a teoretický základ, který využijí při zadávání nebo tvorbě svých webů,“ vysvětluje autor publikace Jan Řezáč. Kniha je členěna do několika kapitol, ve kterých se čtenář dozví o webdesignu vše potřebné: od práce s poptávkou, komunikace s klientem, uživatelského výzkumu, procesu návrhu webu až po uživatelské testování. Právě na testování Řezáč upozorňuje: „V dnešním webdesignérském světě zadavatelé často hodnotí návrh webu pouze podle grafického návrhu hlavní strany, což odsoudí jejich projekt z pohledu obchodní výkonnosti do webového pekla. Přesně tyto mýty má kniha bourá.“ Do budoucna plánuje autor také anglickou verzi.

Kniha bude v nabídce knihkupectví Dobrovský, Neoluxor a Martinus. Spolu s tištěnou knihou získá zákazník rovnou i elektronickou verzi. Stejně to bude platit i naopak: k zakoupené e-knize dostane tištěnou knihu.

-kch-