Výstavu Davida Cronenberga podpoří ATL kampaň

pátek, 12. února 2016, 13:07 Aktuality MediaGuru

Do Prahy míří výstava tvůrce legendárního filmu Moucha. Výstava David Cronenberg: Evolution, za jejíž přípravou stojí organizace Art Movement společně s Galerií hlavního města Prahy a TIFF (Toronto International Film Festival, se bude konat od 19. února do 17. července v Domě U Kamenného zvonu. Expozice, jejímiž kurátory jsou Piers Handling a Noah Cowen, představí přes 300 originálních artefaktů včetně sochařských instalací, fotografií, kreseb, objektů, ukázek filmových triků, pracovních deníků a vzácných, nikdy nezveřejněných filmových záběrů, které tým architektů a designérů sestaví do unikátní výstavní podoby. Součástí bude speciální kino s kapacitou 30 míst určené k promítání Cronenbergových filmů.

Evolution_vizual_final (002)
Klíčový vizuál výstavy David Cronenberg: Evolution tvoří nápis ze živých much na krvavě červeném pozadí, foto: Tomáš Třeštík

Výstavu, jež navazuje na úspěch expozice Tim Burton a jeho svět z roku 2014, podpoří opět rozsáhlá kampaň. Poběží v České televizi i vybraných rádiích, k vidění bude v outdooru na citylightech a rolling boardech po Praze.

Klíčový vizuál bude umístěn také v tramvajích a na digitálních obrazovkách podél eskalátorů stanice metra Národní třída. Kampaň doplní PR aktivity a komunikace na sociálních sítích.

Televizní spot vznikl v režii Zoom Films Production, za rádiovým spotem stálo studio Beep. Oběma spotům propůjčil hlas herec Hynek Čermák. Klíčový vizuál nafotil Tomáš Třeštík. Za kreativním zpracováním stojí agentura Ogilvy & Mather. PR a sociální média zajišťuje AMI Communications.

-stk-