Zomato koupil za 65 mil. weby Lunchtime a Obedovat

pátek, 22. srpna 2014, 10:19 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Zomato, jeden z největších globálních restauračních průvodců, který působí v 15 zemích a poskytuje informace o více než 250 000 podnicích, koupil Lunchtime.cz a Obedovat.sk, jedničky mezi českými a slovenskými online restauračními rozcestníky. Hodnota transakce činí 3,25 milionu USD, tedy cca 65 milionů Kč.

„Společně budeme schopní vybudovat největší zdroj informací o restauracích v Česku a na Slovensku," uvedl Deepinder Goyal, CEO Zomato.

V uplynulých šesti měsících Zomato globálně expandovalo a současně posilovalo svoji pozici na stávajících trzích. V červenci 2014 Zomato koupilo projekt MenuMania, jedničku mezi restauračními průvodci na Novém Zélandu. Aktuální akvizice je strategickým krokem pro rozvoj služby ve střední a východní Evropě.

-mav-