Tereza Kostková i s rodinou se stává tváří značky Matuzalem

středa, 7. listopadu 2018, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka doplňků stravy a kosmetických přípravků Matuzalem spouští kampaň s Terezou Kostkovou.

Klíčový vizuál ke kampani značky Matuzalem, zdroj: Matuzalem

Klíčový vizuál ke kampani značky Matuzalem, zdroj: Matuzalem

Společnost Matuzalem, jež je majetkově propojena se spolumajitelem FTV Prima Ivanem Zachem, spouští kampaň na českém i slovenském trhu. Její tváří se stala v tuzemsku Tereza Kostková i se svou rodinou, na Slovensku ji představí Monika Hilmerová.

V kampani představí Matuzalem své doplňky stravy i kosmetické přípravky s flavonoidy, které vyrábí v České republice. Provázet komunikací bude herečka Tereza Kostková i se svým synem a rodiči Carmen Mayerovou a Petrem Kostkou. „Jsme přesvědčeni, že Tereza Kostková je tou správnou ambasadorkou, která pomůže etablovat doplňky stravy a kosmetické přípravky Matuzalem na český trh jakožto jedinečné produkty pro celou rodinu. Jsme nadšeni, že Tereza přijala naše výrobky za své a již několik měsíců je používá nejen pro sebe, ale i své nejbližší,“ říká Luboš Chadim, ředitel společnosti Matuzalem.

Kampaň poběží v televizi, rádiu, tisku, na internetu a sociálních sítích.

Za kreativním konceptem kampaně stojí agentura Solootions z mediální skupiny Prima. Koncept dále rozvinula a exekuovala agentura Scholz & Friends. Produkci pak zajistila společnost Bistro Films. Mediální plánování a nákup, včetně PR servisu, zajišťuje rovněž Solootions.

-stk-