Staropramen vydává ke 150 letům knihu „Smíchov sobě“

středa, 29. května 2019, 13:15 Aktuality, Marketing MediaGuru

Knihou „Smíchov sobě“ si Staropramen připomíná 150 let od svého založení.

Staropramen vydává knihu Smíchov sobě, zdroj: Repro Vimeo Yinachi.

Staropramen vydává knihu Smíchov sobě, zdroj: Repro Vimeo Yinachi.

Staropramen letos slaví svých 150 let. Kromě kampaně, do které pivovar obsadil na 40 svých zaměstnanců, vydává při této příležitosti i knihu „Smíchov sobě“.

Kniha vypráví příběh pivovaru, nechybějí dobové inzeráty, fakta ani perličky z historie. „Od chvíle, kdy jsme začali kousek po kousku objevovat příběh pivovaru, bylo jasné, že ho pivařům potřebujeme sdělit celý. Kniha je jen začátkem a zároveň skvělou ukázkou našich hodnot, tedy toho, za čím pivovar stojí od založení až do dnes,“ popisuje manažerka značky Staropramen Petra Chovancová. 

Kniha vznikla v dílně studia Yinachi, které má s publikacemi již své zkušenosti. Stojí například za tituly Kmeny, Obsese, Hrdinové a dětské knihy Neboj Neboj nebo Velký bobek.  

„Oslovili jsme  profíka ze Silicon Valley – Igora Paletu, autora textu, potom držitele ceny Czech Grand Design Jindřicha Janíčka, který knihu ilustroval, dále pak kronikáře Zena Čižmáře, který sesbíral prameny z archivů a rodinných alb potomků zaměstnanců pivovaru. Propili jsme stovky litrů piv při setkáních s pamětníky, jejichž unikátní příběhy ze zákulisí sesbíral a dal dohromady kreativní guru Petr Hanousek. Nakonec knihu dopekl náš jinačí Honza, celým jménem Jan Prell, umělecký direktor tohoto velkého knižního projektu,“ popisuje za Yinachi Ondřej Roček, který je supervizorem knihy.

Kniha je vydána v nákladu 3 000 kusů. K dostání bude za 399 korun jen na vybraných akcích. Poprvé bude zájemcům k dispozici na Slavnostech Smíchova, které se uskuteční 8. června na dvoře pivovaru, dále poté na sousedském setkání Výčep pod komínem a na oslavách Dnů českého piva. 

-stk-