E.ON představuje nový komunikační koncept. Tváří zůstává Martha Issová, která však vychází z uzavřeného call centra ven.
Společnost E.ON odstartovala v červenci novou kampaň, která se nese v duchu nového komunikačního konceptu. Jeho tváří zůstává Martha Issová, která však opouští svou dosavadní roli pracovnice call centra běžného dodavatele energií. V nové komunikaci se vydává ven, kde se snaží více naslouchat přírodě.
„E.ON byl už v minulosti aktivní na poli udržitelnosti a vstřícnému postoji k přírodě a klimatu, a nyní to chceme ukázat ještě víc i v naší hlavní komunikaci,“ vysvětluje na dotaz MediaGuru Tomáš Brych, vedoucí marketingové komunikace společnosti.
„Cílem kampaně je dostat téma do širšího povědomí a ukázat, že díky firmám jako E.ON stačí málo, aby se přívětivě k přírodě choval kdokoli a s minimálním úsilím. A když se připojí hodně lidí, může to mít velký efekt. Přechod na odběr energií z obnovitelných zdrojů či využívání k přírodě šetrnějších zařízení je skutečně jednoduchý. Naším cílem je podpora pozitivní energie spojené s udržitelností, která nyní ve společnosti je a spojení se s ní,“ dodává Brych.
Kampaň, jež cílí primárně na lidi, kteří s přívětivým postojem k přírodě sympatizují, se objeví v televizi, na internetu a sociálních médiích.
Na tvorbě kreativy se podílela agentura Mark BBDO. O produkci se postarala společnost Boogie Films. Režie se ujal Tomáš Bařina. Média má na starosti agentura Mindshare.
-stk-