Do vedení marketingu obchodu Footshop nastoupila letos v srpnu Adriana Jurdová. V pozici CMO střídá Filipa Drusku, který odešel do 11teamsport.
Adriana Jurdová bude mít coby marketingová šéfka na starosti kompletní marketingovou strategii a rozpočet se zaměřením na splnění strategických cílů firmy. Jejími dalšími úkoly bude rozvíjet, motivovat a usměrňovat marketingový tým a identifikovat marketingové oblasti, ve kterých může být Footshop ještě efektivnější a inovativnější. V neposlední řadě pak udržet v rámci týmu správné tempo marketingových změn a starat se o to, aby Footshop přinášel inovace na trh mezi prvními.
Před nástupem do Footshopu působila Adriana Jurdová na obdobné pozici ve firmě Eyerim. Jako analytička pracovala pro Exponeu a mediální agenturu MEC. Vystudovala ekonomiku na Slovenské pol'nohospodárske univerzitě v Nitře.
-stk-