Na trh vstupuje nová značka radlerů LimoPivo

pátek, 10. června 2022, 06:35 Marketing, Aktuality MediaGuru

Za novou značkou limonádového piva LimoPivo stojí Pivovar Rychnov nad Kněžnou, Podorlická sodovkárna a Ondřej Roček.

Autorem značky LimoPivo je Ondřej Roček a jeho tým, zdroj: LimoPivo.

Autorem značky LimoPivo je Ondřej Roček a jeho tým, zdroj: LimoPivo.

V červnu na tuzemský trh oficiálně vstupuje novinka v kategorii „radlerů“ značka LimoPivo, kterou vyrábí Pivovar Rychnov nad Kněžnou ve spolupráci s Podorlickou sodovkárnou. Jejím autorem je po produktové i značkové stránce Ondřej Roček a jeho tým. 

„Hlavním obchodním cílem značky je vymezit díru, která tady za posledních několik let na trhu s ovocnými pivy vznikla. Je již téměř nemožné najít v této kategorii produkt, který je nejen z kvalitních vstupních surovin, ale i s vyšším obsahem alkoholu. To by měla být kromě perfektního designu a jednoduchého názvu jedna s největších konkurenčních výhod značky LimoPivo,“ popisuje Ondřej Roček, jenž se v nápojovém byznysu pohybuje od roku 2001. Působil například ve společnosti Rémy Cointreau, kde měl na starosti značky Smirnoff Ice, Metaxa, Jägermeister nebo Aperol, či je podepsán pod kampaní značky Staropramen s Hynkem Čermákem. 

Značka LimoPivo cílí nejen na mladší generaci, která má v oblibě retro a nebojí se zkoušet, ale i na ženy, které mají rádi alkoholické nápoje, například šumivá a tichá vína či spritzy, a v neposlední řadě i na muže, kteří ocení plnou sladovou chuť v kombinaci s ovocnými tóny.

LimoPivo se prodává v pěti příchutích – višeň, pomeranč, hruška, ananas, malina –, a to ve skleněných lahvích o objemu 0,33l a 0,75l nebo jako sudové v objemu 30l.

„Dnes si již můžete LimoPivo zakoupit v několika vybraných pražských bistrech a restauracích, pivotékách nebo na internetovém prodejci Alkohol.cz. Chystáme si i na vstup do dalších e-commerce platforem, včetně podpory velkoobchodů po celé ČR,“ dodává Roček.

-stk-