mBank v narozeninové kampani šetří čas klientů

čtvrtek, 8. prosince 2022, 10:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve své narozeninové kampani upozorňuje Bank na to, že život svých klientů řadí na první místo.

Zdroj: mBank

Zdroj: mBank

U příležitosti svých 15. narozenin spustil mBank kampaň, v níž tematizuje čas svých klientů. Upozorňuje v ní, že klade život svých klientů na první místo a díky svým mobilním bankovním službám a smart bankovnictví jim šetří až 15 minut týdně. 

„V mBank věříme, že nejdůležitější je čas našich klientů, a proto se jim ho snažíme ušetřit. Mohou ho díky tomu investovat do aktivit, které mají rádi, a neztratí ho správou svých financí. Prostřednictvím naší narozeninové kampaně jsme jim chtěli poděkovat za důvěru a dopřát jim trochu času pro sebe,“ říká Tereza Froňková, marketingová ředitelka mBank pro Slovensko a Českou republiku.

V rámci kampaně mBank připravila pro své klienty dárky, se kterými mohou naplno využít právě ušetřený čas. Přináší jim tak různé 15minutové aktivity, například videa s různými návody, vzdělávací či relaxační aktivity, tipy na vaření, povídky či hudební playlisty pro různé příležitosti. Na webu banky najdou několik oblastí, ze kterých si svou aktivitu mohou vybrat. V případě, že mají času víc, si samozřejmě mohou postupně otevřít všechny dárky.

Dále mBank také komunikuje svou eKartu, jež je určena pro bezpečné platby na internetu. V předvánoční kampani na ni láká stávající i nové klienty, kterým přispěje ve formě cashbacku až 2 000 Kč na vánoční dárky a pohodové Vánoce. 

-stk-