Fio banka pokračuje novými spoty s Kozubem a Nesvačilovou

středa, 4. ledna 2023, 14:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kampaň Fio banky „Pro všechny světské radosti" pokračuje novými spoty, v hlavních rolích jsou opět Štěpán Kozub a Petra Nesvačilová.

Z kampaně Fio banky, zdroj: Fio banka

Z kampaně Fio banky, zdroj: Fio banka

Fio banka se připomíná s novými spoty z kampaně „Pro všechny světské radosti". Hlavní tváří je kolotočář Fredy Boháček, kterého ztvárnil Štěpán Kozub, sekunduje mu Petra Nesvačilová jako jeho manželka Karmen.

Pokračování kampaně pro Fio banku připravila agentura Jinej Gang, která v nových spotech rozehrává další příběhy Fredy Boháčka i jeho manželky Karmen. Ti diváky zavedou na „tradiční“ burzu, k sobě domů do karavanu i k dalším pouťovým atrakcím. Spoty vznikly v produkci AdKolektiv, režíroval je Daniel Růžička. Natáčelo se v Kouřimi, v Praze a také na zámečku Bon repos.

Zdroj: Fio banka

Zdroj: Fio banka

Zdroj: Fio banka

Zdroj: Fio banka

„Kampaň Pro všechny světské radosti měla od začátku zaujmout atraktivním prostředím, humorem a tím, že je tak trochu na hraně. A hlavně tím, že si ze sebe i banka může udělat legraci. Dle ohlasů i přílivu nových klientů soudím, že se to povedlo a diváky jsme zaujali. Už na začátku jsme chtěli kampaň, která půjde dobře rozvíjet a někam se bude posouvat, což ukazujeme právě v nových spotech, kdy sledujeme Fredy a Karmen v dalších životních situacích i třeba mimo samotnou pouť. I když jejich temperament a naturel je ve spotech otisknutý vždy,“ popisuje obchodní ředitel Fio banky Jan Bláha.

V rámci pokračování bylo natočeno celkem šest spotů, zbývající spoty na hypotéku a splátkový úvěr budou k vidění v průběhu ledna. 

Kampaň odstartovala 25. prosince na stanicích Prima Group, TV Óčko a Atmedia. Od ledna do dubna ji diváci také mohou vidět ve formě sponzorských vzkazů na České televizi. Fio banka začíná se spoty v 45vteřinové stopáži, pokračovat budou i klasické třicetivteřinové. Některé z nich mají ještě prodlouženou online verzi, která bude k vidění na sociálních sítích banky. Kampaň bude podpořená online bannery, PPC reklamou, sociálními sítěmi a POS materiály na pobočkách.

-mav-