Kaufland spustil kampaň k 25. výročí na českém trhu

sobota, 7. ledna 2023, 08:25 Aktuality, Retail MediaGuru

Společnost Kaufland připravila k výročí na českém trhu kampaň „25 let nejlepší cena pro Česko“. Kampaň má každý týden přinést nabídky napříč sortimentem.

Nová prodejna Kauflandu v Olomouci, zdroj: Kaufland

Nová prodejna Kauflandu v Olomouci, zdroj: Kaufland

Kaufland uvedl novou kampaň k příležitosti 25 let na českém trhu. Kampaň „25 let nejlepší cena pro Česko“ má každý týden přinést nabídky k nákupu, a to napříč celým sortimentem. Podle vyjádření zástupců Kauflandu má každý týden přibýt nová akce.

„Chceme být první volbou, jak pro naše zákazníky, tak i pro naše zaměstnance. Víme, že rozhodují činy. Naší dlouhodobou strategií je odpovědné podnikání s důrazem na udržitelnost a podporu komunit,“ uvedl generální ředitel Stefan Hoppe.

V posledních letech Kaufland zavedl několik novinek, mezi které patří například spuštění věrnostního programu Kaufland Card nebo služba K-Scan, díky které si zákazník nákup sám naskenuje a vkládá rovnou do tašky. Kaufland rovněž investoval do svých logistických procesů a rozšířil distribuční centrum v Olomouci o automatizované sklady AKL a HRL. Otevřel také nový sklad pro ovoce a zeleninu v Modleticích.

Řetězec je rovněž držitelem Národní cenu České republiky za společenskou odpovědnost a udržitelný rozvoj. Podle studie společnosti Impact Metrics je Kaufland nejudržitelnějším obchodním řetězcem v ČR. V roce 2022 se stal pátou nejúspěšnější společností v anketě Českých 100 nejlepších.

-tšl-