DPDgroup se mění na Geopost, značka DPD zůstane

pátek, 3. března 2023, 07:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Balíková přepravní síť v Evropě DPDgroup mění svůj název na Geopost. Lokální brand DPD však změna neovlivní.

Zdroj: DPD

Zdroj: DPD

Balíková přepravní síť DPDgroup a mateřská společnost lokální DPD mění svůj název na Geopost. Skupina se tak rozhodla pro větší zpřehlednění a zjednodušení komunikace v rámci nových strategií růstu, expanze na další světové trhy prostřednictvím akvizice nových značek a také svých závazků ohledně udržitelnosti. Lokální brand DPD tato změna však nijak neovlivní. 

Pod značku Geopost tak nyní budou nyní spadat všechny následující klíčové oblasti: standardní doručování pro koncové zákazníky i firmy, specializované doručení i new commerce.  

Geopost věří, že sjednocení pod jeden brand umožní posílení stávajících značek, snazší a rychlejší rozšiřování a také otevírání nových podnikatelských příležitostí po celém světě. 

-stk-