Český hobby market Uni Hobby, který je na trhu 13 let, přichází s novou dlouhodobou komunikací. Právě na skutečnosti, že Uni Hobby je v segmentu jediné původní české značky, staví komunikační koncept „Rozumíme českým kutilům“ agentura Mark BBDO.
„Standardně s agenturami nespolupracujeme a ani jsme to neplánovali, komunikaci si řešíme interně. V tomto případě, ale Mark BBDO přišli za námi s tím, že mají silný názor na to, jak bychom jako brand měli svou image značky vylepšit a dlouhodobě naši firmu přiblížit českým kutilům, pro které máme opravdu bohatý výběr produktů a služeb. Proaktivní přístup i samotná komunikační strategie a kreativní koncept nás nadchnul a pustili jsme se do práce na novém konceptu, který věřím, že pomůže vybudovat vnímání naší společnosti a posílí prodej,“ uvádí Aleš Pacal, generální ředitel společnosti Uni Hobby.
„Pracovat pro lokální značku umožňuje specifičnost. Každý má jistě v rodině někoho, kdo umí opravit rozbité kolo, vyrobit stoličku nebo dokonce něco složitějšího, například obložit koupelnu. Potřeba a vášeň kutit přináší časem novou znalost: ovládnete jazyk kutilů. A právě na tomto insightu je založen dlouhodobý komunikační koncept. Fanka, Kango, Housenka, Papoušek nebo Pachole už nebudou neznámé pojmy, které vám sděluje fachman. Značka adoptuje řeč svých zákazníků a pro začátečníky nabídne edukaci,” vysvětluje myšlenku konceptu Martin Mareš, kreativní ředitel Mark BBDO.
Nový komunikační koncept odstartoval spuštěním integrované kampaně včetně TVC. Kampaň poběží na začátku jara v měsíci březen a duben, mediální strategie, nákup a optimalizaci zajišťuje agentura OMD. Její druhá vlna bude nasazena v druhé polovině roku. Sdělení bude komunikace dále doručeno prostřednictvím OOH social media, in-store, prodejních materiálů, interní komunikace až po slovníček slangových výrazů na webu unihobby.cz.
Obchodní síť Uni Hobby je svou lokací orientovaná spíše na Moravě a ve svých 10 prodejnách nabízí tisíce produktů skladem z oblastí stavba, bydlení, technika či zahrada.
-mav-