Síť čerpacích stanic MOL odstartovala celoroční kampaň na podporu svého gastro konceptu Fresh Corner. Na kvalitu v ní v roli šerifa čerstvosti dohlíží herec Jiří Langmajer.
„Dostupností našeho občerstvení se blížíme populárním restauračním a kavárenským řetězcům. Koncept postupně zdokonalujeme, po našich privátních kávových zrnech Fresh Corner coffee beans jsme uvedli také vlastní balené mléko, energetický nápoj Jim či kolekci brambůrků Crunch&Go. Dlouhodobě vidíme, že si lidé cení možnosti kvalitně a zejména rychle se najíst na cestě. Je to pro ně důležité a naše produkty mají rádi. Proto jsme si řekli, že by si Fresh Corner zasloužil vlastního ambasadora s vtipnou kampaní. Naše interní zadání bylo v podstatě najít kombinaci Geroge Clooneyho a Brada Pitta v jednom českém originále,“ říká komunikační manažer společnosti MOL Martin Pavlíček.
„Fresh Corner stojí a padá na kvalitě služeb. Právě proto jsme se v nové kampani rozhodli pořídit čerstvosti a kvalitě všech potravin, služeb a kávy šerifa. Máme radost, že Jiří Langmajer tuto roli přijal zodpovědně a bude na naše produkty dohlížet svým přísným okem po celý rok ve videích, na sociálních sítích i v offline části kampaně přímo v interiérech prodejen,“ komentuje Daniel Seman, kreativní ředitel agentury WMC Grey, jež se na přípravě kampaně podílela.
Kampaň odstartovala na začátku března videem na nově založeném instagramovém účtu @freshcorner_cz, ve kterém šerif Langmajer svým příchodem šokuje všechny přítomné. Zpomalené záběry, detaily očí a hudba vykreslují atmosféru westernového salónu, která je podpořená sloganem „Fresh Corner má nového šerifa!“.
-stk-