Nově vzniklá česká firma Top Legends, jenž ve spolupráci s předními designéry, raziči a Státní tiskárnou cenin vytváří limitovanou edici bankovek, vstupuje na americký trh. Hlavní tváří celé kampaně i samotné „value-note“ je nejlepší světový hokejista všech dob Wayne Gretzky. Představení celého projektu proběhne 28. června v Las Vegas.
Strategickým procesem, včetně spolutvorby vizuální identity, marketingového výzkumu, výběru médií, nastavení komunikace i tvorby kreativy, provedla firmu kreativní agentura WMC Grey. „Jsme neskutečně hrdí, že jsme se mohli stát součástí projektu, který má ty nejvyšší ambice,“ říká business director WMC Grey Ondřej Roček.
Komunikace pracuje s claimem „Spark the Passion“. „Ten perfektně vystihuje nejen DNA a poslání Top Legends, ale i dosavadní spolupráci mezi subjekty, které se na projektu podílí. Tím klíčovým slovem je právě Passion, se kterou jsme se všichni do projektu pustili,“ vysvětluje Stefan Motika, marketing director Top Legends.
WMC Grey na projektu spolupracuje i s dalšími agenturami. „S agenturou Simply5 jsme realizovali testování na americkém trhu, jehož výsledkem je profil cílového zákazníka včetně jeho RTB. Kampaň, kterou právě spouštíme, má za úkol za krátkou dobu výrazně zvýšit brand awareness a prodeje jak v USA, tak v Kanadě,“ přibližuje Roček.
Na tvorbě klíčových vizuálů se kromě kreativního oddělení WMC Grey podílel také Tomáš Cikán, art director Top Legends. Hero videa, jejichž tvářemi jsou Wayne Gretzky nebo Jaromír Jágr, zase produkovalo studio Wonder Prague a dvorním fotografem kampaně byl František Ortmann. Připravený obsah bude kromě kampaně využit jak pro galavečer ve Vegas, tak pro představení projektu uživatelům v USA a Kanadě, na jejichž trhy se „value-note“ uvádí jako první.
Slavnostní galavečer v Las Vegas připravuje studio XLab. „Přímý přenos z tohoto slavnostního představení Top Legends bude k dispozici na youtube.com/@toplegendscom,“ dodává Motika.
-stk-