Aplikace Rouvy má novou kampaň Keep Going

pondělí, 21. srpna 2023, 07:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Indoor cycling aplikace Rouvy má novou kampaň Keep Going od WMC Grey.

Rouvy je český start-up, který provozuje globální sportovní aplikaci pro indoor cycling. Strategická a kreativní agentura WMC Grey pro Rouvy připravila brandový komunikační koncept.

Pomocí tří hrdinů komunikuje hlavní benefit aplikace oproti konkurenci – reálné trasy z celého světa. Hrdinové reprezentují cílové skupiny značky: hobby, avid a profi cyklisty. Při jejich jízdě je doprovází song s refrénem, který vystihuje charakter Rouvy. Skladba vznikla v hudebním studiu Butter Music. O režii se postaralo režisérské duo bao-bab, které kreativní koncept přivedlo k životu na 12metrové LED wall ve filmovém studiu FZG.

„Oblast indoor cyklistiky se rychle vyvíjí, stejně tak jako aplikace Rouvy, proto jsme se rozhodli na tento vývoj reagovat i v komunikaci značky. Naším hlavním záměrem vždy bylo co nejdokonaleji vystihnout ten pravý zážitek z cyklistiky. V rámci spolupráce s agenturou WMC Grey jsme vytvořili novou strategii značky, která je odlišitelná od konkurence a uvádí pro Rouvy nové motto ‚Keep going‘. Pro jeho zpracování jsme s agenturou zvolili velmi výrazný komunikační koncept, který vyčnívá v rámci kategorie,“ vysvětluje Petra Hájková, Brand and Communications Director Rouvy.

Nový brandový koncept stojí na dvacetisekundovém hero spotu a třech verzích sponzoringu španělské Grand Tour La Vuelta, které budou on air na zahraničních kanálech Eurosport od 18.srpna. Ty budou doplněny o řadu kratších formátů v online médiích.

-mav-