Ovečkárna, e-shop s produkty především z ovčí vlny a dalších přírodních materiálů, otevřela svou první pražskou pobočku. Po předloňském otevření prodejny Ovečkárny v domácím Zlíně tak jde o druhý obchod, kde se mohou zákazníci na vlastní kůži seznámit s jejími produkty.
Pražskou prodejnou, jež se nachází na Národní, chce Ovečkárna svým zákazníkům nabídnout možnost osobní zkušenosti s vlněnými výrobky. Stejně jako zlínský obchod chce návštěvníkům navodit útulnou a hřejivou domácí atmosféru.
„Prodejna v Praze je pro nás logickým krokem v rámci propojení e-tailu a retailu, které jsme si vyzkoušeli již s prodejnou ve Zlíně. Vzhledem k široké zákaznické základně v Praze a Středních Čechách je pro nás Praha jasnou volbou. Otevřením prodejny na Národní 38 chceme dostat naše zboží k další zákazníkům a těm stávajícím umožnit si zboží osahat v kamenné prodejně. V našem novém obchodě se mohou seznámit s širokou nabídkou lůžkovin, bytových doplňků, oblečení, obuvi a dalších výrobků z ovčí vlny, vše si osahat a vyzkoušet na vlastní kůži. Do dalších let zvažujeme rozšíření retailu i mimo ČR. Náš hlavní fokus však zůstává plně směřován na růst v rámci e-tailových tržeb,“ říká Ondřej Machala, CEO z Ovečkárny.
Ovečkárna byla založena v roce 2009 ve Zlíně, kdy začínala prodejem na tradičních trzích v okolních městech. V roce 2011 se přesunula do online světa, o osm let později získala titul nejlepšího e-shopu na Heurece. SVé zboží dováží nejen po České republice, ale i na Slovensko, Maďarsko, Rakousko, Německo a Rumunsko. Jejím cílem je se svými výrobky expandovat do celé Evropy.
-stk-