Průměrný podíl na sledovanosti během sobotního Best of Depeche Mode byl 4,5krát vyšší než letošní průměr Óčka Star v kategorii diváků ve věku 15 až 69 let. Vysoký zájem diváků vyvolal tento výběr u diváků nad 35 let. Například u divaček ve věku 35 až 44 let dosáhl podíl na sledovanosti 6,31 %. Tím se Óčko Star během vysílání pořadu dostalo na 5. místo nejsledovanějšího TV kanálu u této cílové skupiny divaček a dokonce překonalo i jednu ze tří nejsilnějších TV stanic.
Páteční Best of Depeche Mode pak pro změnu přinesl rekordní počet soutěžících. Diváci v rámci něho mohli totiž vyhrát vstupenky na koncert. Podmínkou bylo „ulovit“ ve vysílání klip „Personal Jesus“ a přihlásit se v přesný čas přes messenger na Facebooku. To se během jedné jediné minuty povedlo přes 350 diváků.
Obsah týkající se pořadu a samotného koncertu zasáhl na Facebooku více než 1 milion uživatelů.
„Týden s Depeche Mode byl pro televizi Óčko Star velmi úspěšný. Dle čísel je vidět, že střední věková skupina ráda a aktivně konzumuje hudební obsah a cílovka dále roste,” komentoval generální ředitel Štěpán Wolde.
„Ceníme si partnerství a spolupráce se společností Live Nation, která nám umožňuje dodávat divákům nadstandardní zážitky, ať to jsou soutěže nebo obsah pro naše sociální sítě. Podobný program, co byl k Depeche Mode, plánujeme zopakovat i k dalším koncertům,” říká šéf marketingu Michal Křížek.
-mav-