D.A.S. pojišťovna právní ochrany mění svůj název i vizuální identitu, a to z důvodu posílení vztahu s mezinárodním pojišťovacím hráčem Ergo.
Původní název D.A.S. pojišťovna právní ochrany se mění na D.A.S. právní ochrana, pobočka Ergo Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR. Značka D.A.S. ovšem zůstává zachována, stejně jako vedení a fungování společnosti. „Posouváme se, můžeme sdílet know-how a silné stránky obou společností. Proto také nová vizuální identita vychází z kombinace barevných škál značek D.A.S. a Ergo. Celkově je design čistší a jednodušší, do hry vstupují pastelové a designové barvy jako například ledově modrá v několika odstínech. Pro klienty a obchodní partnery by tedy měla být změna příjemná a nenásilná,” popisuje Irena Terichová, marketingová manažerka společnosti D.A.S. právní ochrana.
Změny se dotknou všech oblastí, kde D.A.S. vizuální identitu používá. „Změna zahrnuje loga, vizitky, povinné informační dokumenty o pojistných produktech (takzvané IPID), bannery, hlavičkový papír a samozřejmě příspěvky na sociální sítě. Významnou součástí nového brandingu jsou ilustrované reklamní spoty, které podtrhují poslání a hodnoty naší společnosti,” říká Irena Terichová.
Nový brand manuál byl vypracován v Rakousku, ale jeho implementace a modifikace pro jednotlivé platformy je na marketingovém oddělení společnosti D.A.S. Změna se v tuto chvíli nevztahuje na všechny trhy, na kterých společnost operuje, a bude záviset na lokálních specifikách.
-stk-