Konference Call Centra bude letos o umělé inteligenci i lidech

pátek, 27. října 2023, 07:40 Aktuality, Marketing MediaGuru

Konference Call Centra se bude konat 2. listopadu na téma „Lidská práce versus umělá inteligence“.

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Letošní 23. ročník konference Call Centra, kterou pořádá ADMEZ od roku 2001, se tento rok bude konat 2. listopadu v pražském hotelu Clarion,  a to  na téma „Lidská práce versus umělá inteligence“. 

První blok konference bude obecnější a bude se věnovat hlavně trendům. Vystoupí v něm kromě jiných první ze dvou zahraničních řečníků – Nerys Corfield (UK), jež se pokusí vysvětlit, jak dosáhnout skutečné digitální transformace. Na ni naváží zástupci generálních partnerů Marcel Vejmelka (Soitron) a Jaroslav Martan (Cisco). „Zákazníci dnes poptávají komunikační platformy poskytující nejen bezbřehou flexibilitu v oblasti komunikačních kanálů, zapojení AI, digitalizace, ale především řešení, jenž jim umožní konsolidovat informace a data vedoucí k efektivní komunikaci s jejich klienty. Tímto řešením může být právě cloudová CPaaS = Communication Platform as a Servicem,“ přibližuje Vejmelka.

Druhý blok konference se bude týkat případových studií. Představena bude analýza komunikace v Seznamu.cz, zákaznická podpora v oblasti hazardu nebo nábor operátorů call centra ve velkém pivovaru. Chybět nebude ani problematika zaměstnávání handicapovaných osob.

Odpolední program zahájí druhý zahraniční řečník Stefan Kolle z Německa s personalizovanou cestou zákazníka a po něm proběhne mimo jiné „duel“ dvou přednášek na věčné téma outsourcing versus inhouse řešení. Závěr konference obstará Miloš Čermák, který promluví na téma umělé intelligence.

Kromě přednášek se hosté na konferenci mohou účastnit několika pracovních workshopů, které si připravili technologičtí partneři. Poprvé od roku 2014 se naopak nebudou na konferenci vyhlašovat výsledky soutěže Czech Contact Center Award. Ty čeká samostatná akce v druhé polovině listopadu.

-stk-