Notino, online prodejce parfémů a kosmetiky, spouští ve 27 evropských zemích vánoční kampaň s názvem „Darujte si klid“ z dílny Triadu. Koncept představuje nabídku Notina a nakupování u klidu domova.
Kampaň se objeví také na televizních obrazovkách, a to celkem v 15 státech, a v 17 evropských zemích na dalších kanálech včetně YouTube a platforem Meta. Zákazníci ji budou moci zaznamenat také v retailu, na komunikačních kanálech Notina a prostřednictvím influencerů, kteří se společností spolupracují. Například v polské verzi spotu se představí herečka a ambasadorka Notina Malgorzata Socha.
Kampaň „Darujte si klid“ chce ukázat, že vánoční nákupy mohou probíhat bez stresu a v pohodě, a proto Notino svým zákazníkům představuje možnosti aplikace, která jim nákupy vánočních dárků zpříjemní.
„Přejeme si, aby si naši zákazníci krásný předvánoční čas a přípravu na Vánoce opravdu užili. Spousta lidí si dělá zbytečné starostí, a přichází tak o kouzlo Vánoc,“ říká Martina Juráňová, senior brand marketing manager Notina.
„Uprostřed svátečního spěchu a ruchu nám vánoční kampaň Notina připomíná drahocenný dar pohody,“ říká i Alexander Montchovsky, brand marketing director Notina. „Ve vánočním období je pro nás nejdůležitější přijmout klid, najít krásu v pomalejším tempu a vychutnat si radost z pokojných chvil.“
„Cílem kampaně je ukázat, že nákupem na Notinu získají zákazníci po celém světě to, čeho se jim v předvánočním období často nedostává, tedy klid. V kampani ‚Darujte si klid‘ proto pracujeme s myšlenkou, že online nákupy na Notinu lidé obdarovávají nejen své blízké, ale již zmíněným klidem i sebe,“ představuje koncept Richard Axell, kreativní ředitel agentury Triad Prague, která kampaň vytvořila.
-mav-