Ovečkárna, e-shop s produkty z ovčí vlny a dalších přírodních materiálů, se spojila s obuvnickou značkou Baťa a společně vytvořily farmářky Woolee.
„Propojení úspěšného ryze českého e-shopu Ovečkárna s tradičním tuzemským výrobcem obuvi Baťa s více než stoletou historií se nám zdálo jako skvělý projekt, který se určitě bude dále rozvíjet,“ popisuje Miroslav Kusbach, výrobní ředitel ze společnosti Baťa.
Farmářky Woolee zachovávají tradiční design, doplněny jsou však o výplň z ovčí vlny. „Tento typ obuvi v naší nabídce doposud chyběl. Jedná se o kvalitní botu, která se stala ikonou. Rozhodli jsme se spojit tuto stylovou botu s naší ovčí vlnou, která v zimě zajistí absolutní komfort a huňaté teplo. Jedná se o limitovanou edici, která bude dostupná jen v omezeném množství,“ říká Ondřej Machala, CEO Ovečkárny.
Za finálním designem novinky stojí spolupráce interního produktového týmu Ovečkárny s externím studiem Creepy a firmou Baťa. „Na výrobě se podílí cca 65 pracovníků ve všech fázích výroby. Výroba jednoho páru kvalitních huňatých ‚farmářek’ je zhruba 116 minut. A denní produkce je cca 550–650 párů obuvi,“ dodává Kusbach.
Ovečkárna tyto boty představuje pod svou novou značkou Woolee, která nahrazuje dosud používaný název Vlnka. Subbrand Woolee začala Ovečkárna používat pro všechny své huňaté výrobky z ovčí vlny na všech trzích, kde působí.
-stk-