Siemens domácí spotřebiče startují koncept „Art of Coffee“, jehož cílem je propojovat technologické výrobky Siemens – v tomto případě kávovary – s emocemi, uměním a designem. Pro tuto příležitost vznikla audiovizuální instalace Siemens EQube, jež je k vidění na letošním Signal Festivalu.
Siemens EQube je instalací na pomezí abstraktního umění vytvořeného člověkem a strojově dokonalé technologie. „Instalace vyzývá návštěvníky, aby vstoupili do útrob kávovaru Siemens a objevovali svět kávy i proces vzniku kávových nápojů. Inspiraci pro ztvárnění instalace jsme našli v unikátní technologii baristaMode, kterou se kávovar EQ900 pyšní. Ta umožňuje vyladit chuťový profil nastavením stupně mletí, množství kávy, mléka, tlaku vody, doby spaření a teploty spaření - to vše projekce divákovi předává atraktivní uměleckou formou,“ vysvětluje Miky Karas, head of brand experience studia Innovate, jež je pod konceptem instalace a jejím uměleckým zpracování spolu s multidisciplinárním umělcem Alexem J. Jindrákem podepsáno.
Na třech velkých LED stěnách o celkových rozměrech 15 x 2,5 metrů se odehrává projekce, která kombinuje částice představující kávová zrna s technologickými prvky kávovaru, hudbou skládanou na míru a vůní. Instalace je volně přístupná od 12. do 15. října každý den d 19.00 do 24.00.
„Rozhodli jsme se jít cestou netradiční aktivace, která má oproti klasické kampani mnohem větší předpoklad, že zasáhne správné cílové publikum. Zároveň věříme, že vyvolá pozitivní prožitek spojený se značkou, na který budou lidé rádi vzpomínat i ho sdílet dál“, komentuje aktivitu Barbora Bártíková, PR manažerka společnosti BSH domácí spotřebiče.
Na instalaci navazuje kampaň, která přenáší zážitek z instalace do online prostředí a rozpracovává komunikační linku Art of Coffee do dalších medií, jako je print nebo sociální sítě.
-stk-