ZOOT letos kampaní bojuje proti shonu a stresu

pátek, 8. prosince 2023, 06:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

ZOOT v letošní vánoční kampani vyzývá k pohodovým Vánocům, tváří se stala influencerka Martina Helis.

Tváří vánoční kampaně ZOOTu se stala influencerka Martina Helis a její manžel Jakub, zdroj: ZOOT.

Tváří vánoční kampaně ZOOTu se stala influencerka Martina Helis a její manžel Jakub, zdroj: ZOOT.

ZOOT ve své letošní vánoční kampani s mottem „Proměňte chaos v pohodu a nadělte si nekonečně pohodové Vánoce.“ bojuje proti klasickému předvánočnímu shonu a stresu. Tváří se stala influencerka Martina Helis, která ztvárňuje samu sebe a hlavně téměř každou ženu, která na sebe bere roli cukrářky, uklízečky, dekoratérky, sprinterky, lovkyně… Cílem kampaně je povzbudit ženy, aby z těchto rolí vystoupily a měly pohodové svátky. 

„ZOOT myšlenku pohodových Vánoc podporuje nejen sloganem. Aby byly Vánoce a příprava na ně ještě jednodušší, znatelně jsme rozšířili sortiment v dárkově oblíbené kategorii home a beauty, v kategorii sport pak nabídku doplnili o sportovní náčiní značky Worqout. Díky tomu nabízíme ještě více dárků na jednom místě,” popisuje CMO Jaroslav Kaucký.

Vizuály kampaně pracují s reálnými situacemi, do kterých se lidé v běžném životě dostávají, zároveň však přinášejí návod, jak se s nimi vypořádat. V kampani vystupuje spolu s Martinou Helis i její manžel Jakub.

Součástí je také adventní kalendář, který chce do předvánočního období přinést něco pohodového, čím si zákazníci mohou zpříjemnit každý den. Denně tak na ně čeká nové překvapení v podobě slev od partnerů – třeba na pizzu nebo knihy.

Kampaň je k vidění od prosince na internetu a převážně na sociálních sítích. Na Instagramu si ZOOT připravil filtr s názvem „Na pohodu se ZOOTem”, kdy při sdílení vlastních pohodových chvilek se stejným hashtagem mají lidé možnost získat každý den poukaz na nákup na ZOOTu.

O aktuální vánoční kampaň se po několika letech postaral ZOOT in-house. Kreativu vytvořil interní marketingový tým pod taktovkou brand marketing managerky Kataríny Gelačákové a o produkci vizuálů a videospotů se postaralo interní Creators Studio. 

-stk-