Internetový srovnávač pojištění Klik.cz spustil novou celoroční kampaň. Reklamní spoty v několika variantách mají podobu živého zpravodajského vstupu, ve kterém redaktorka informuje o protestech osamělých řidičů-aktivistů. Ti upozorňují na vysokou cenu autopojištění.
Základní myšlenkou kampaně „Proč to dělat jinak“ je argument, že pro pozitivní změnu není nutné na problémy upozorňovat radikálním protestem. Například dojednat si levnější pojištění vozidla na Klik.cz je snadné. V jednotlivých verzích spotů se tak řidiči přilepují ke svému vozidlu lepicí páskou, pálí technický průkaz či bivakují v autě na parkovišti. „Celé je to samozřejmě nadsázka, řidiči se běžně proti cenám autopojištění ke svým vozům nepřilepují ani nepálí technické průkazy,“ podotýká marketingový ředitel Klik.cz Petr Princ.
Spoty simulují živé reportážní vstupy z míst, kde jednotliví řidiči protestují, za nimi následně přichází Agent s povolením srovnávat. „Reportážní formát jsme zvolili kvůli zaujmutí diváků. Většina reklamních spotů má podobný formát a v reklamním bloku zapadnou. Ve spotech pracujeme i s Agentem s povolením srovnávat, který jako hlas rozumu protestujícím řidičům ukazuje, že řešení jejich problému je snadné,“ dodává Princ.
Kampaň odstartovala začátkem ledna v televizi, rádiu, na internetu, ale poběží také na fotbalových stadionech a v dalších experimentálních médiích. Kreativa vznikla in-house. Režie spotů se ujal Jan Chramosta. Mediální plánování a nákup zajistila agentura Love Trouble.
-stk-