Rohlík navazuje partnerství s drogistickým řetězcem Rossmann. V rámci této spolupráce přinese online supermarket exkluzivní nabídku více než 400 produktů z portfolia privátních značek Rossmann, včetně brandů jako Isana, Babydream, Alterra, Prokudent, Facelle, Fusswohl nebo For Your Beauty. Rohlík navíc rozšiřuje nabídku kosmetiky o inovativní produkty či profesionální značky, které nejsou dostupné v klasickém obchodě.
„Našim zákazníkům nabízíme ten nejširší možný výběr potravin a nyní jim nabídneme i ten nejširší výběr drogistického zboží. Tímto krokem naplňujeme naši vizi poskytnout zákazníkům vše, co potřebují pro sebe a své rodiny pod jednou střechou. Vnímáme, že Rossmann u nás patří mezi nejoblíbenější značky, a jsme moc rádi, že sortiment si na Rohlíku nyní mohou zákazníci objednat spolu s dalším zbožím, tedy v rámci jedné cesty kurýra za zákazníkem,” popisuje ředitel Rohlíku Martin Beháň s tím, že Rohlík je nyní jediným místem, kde lze kromě prodejen Rossmanna produkty koupit.
„Pro nás představuje toto partnerství významný krok v rozšíření povědomí o privátních značkách mimo naše tradiční kanály kamenných prodejen a e-shopu v rámci mobilní aplikace Rossmann Club. Naším cílem je získat nové zákazníky a posílit tržní pozici značky Rossmann. Pro zákazníky Rohlíku to zase znamená přístup k rozšířené nabídce cenově výhodných a našich oblíbených privátních značek,“ komentuje Michal Široký, nákupní ředitel společnosti Rossmann.
Produkty privátních značek Rossmann jsou na Rohlíku nově ve speciální shop-in-shop kategorii. Kategorie je přístupná prostřednictvím červené navigační lišty na homepage Rohlik.cz. Důležitým aspektem spolupráce je, že ceny produktů Rossmann jsou na Rohlíku stejné jako v kamenných prodejnách drogerie i jejích dalších prodejních kanálech.
Kromě toho Rohlík rozšiřuje svou nabídku kosmetiky a drogerie, které si zákazníci mohou objednat domů s doručením už za jednu hodinu. Do sortimentu zařadil například korejskou kosmetiku COSXR, bylinnou péči Mádaru a udržitelný UpCircle. Z vlasové péče pak nabízí produkty pro různé potřeby vlasů, včetně péče o jemné, suché, barvené nebo kudrnaté vlasy. Nově jsou tak na online supermarketu dostupné značky jako Aussie, Mádara, Biolage a Matrix. Rozšíření sortimentu zahrnuje také zubní péči, kde Rohlík představuje nové značky zaměřené na ekologický a udržitelný přístup, jako jsou Marvis a Toothy. V rámci kategorie dětské kosmetiky a doplňků zařazuje NUK nebo Kit & Kin.
-stk-