Vydavatelé startují ve svých titulech kampaň „Tisk funguje"

pondělí, 29. ledna 2024, 18:10 Tisk, Reklama MediaGuru

Ve více než stovce tištěných titulů se především v únoru a v březnu objeví kampaň na podporu tiskového mediatypu.

Vizuál kampaně „Tisk funguje", zdroj: Česká unie vydavatelů

Vizuál kampaně „Tisk funguje", zdroj: Česká unie vydavatelů

Od února zahájí vydavatelé tisku ve svých titulech kampaň s názvem „Tisk funguje", která má podpořit vnímání tiskového mediatypu u všech klíčových partnerů, tj. představitelů státní správy, legislativců, inzerentů, ale i pravidelných čtenářů a širší veřejnosti.

Hlavní část kampaně proběhne v únoru a březnu 2024 s tím, že pokud budou mít vydavatelé k dispozici volný inzertní prostor a rozhodnou se poskytnout další plochu, je možno motivy kampaně rotovat a publikovat kampaň i později v průběhu roku 2024.

Minimální expozice kampaně je jedna celostrana v celostátním deníku a jedna půlstrana v týdenících, čtrnáctidenících, měsíčnících a titulech s vyšší periodicitou. 

Do kampaně se zapojí minimálně 22 vydavatelů a také distribuční společnost PNS, celkem tedy 23 subjektů. Otisknou inzeráty nebo bezplatně umístí reklamní bannery ve více než 100 titulech a na svých webových stránkách.

Zapojení vydavatelé do kampaně

  • Borgis
  • BurdaMedia Extra
  • Business Media CZ
  • Business Media One
  • Czech News Center
  • Český Domov Media House
  • Česká tisková kancelář
  • Deco Media
  • Economia
  • Empresa Media
  • Extra Publishing
  • Internet Info DG
  • Jihočeské týdeníky
  • Kateřina Ševčíková Urbanová - ACE
  • Mafra
  • Media Rey S. E.
  • Next Page Media
  • Panel Plus Press
  • Profi Press
  • První novinová společnost
  • RF Hobby
  • Studentské listy
  • Vltava Labe Media

Vizuály kampaně vycházejí z dat výzkumů Media projekt a Kanceláře ověřování nákladů tisku ABC ČR a zdůrazňují stále vysoký zásah tisku v české populaci. Kampaň se skládá ze šesti grafických vizuálů provedených ve stejném stylu. 

„V době informačního chaosu chce připomínat, že profesionalita a důvěryhodnost vydavatelského obsahu, srozumitelnost a schopnost intenzivního předání informací jsou pro tisk unikátní. Právě vydavatelské produkty šířené v digitální a tištěné podobě vytvářejí příznivé prostředí pro zajištění kvalitní informovanosti i efektivní vnímání šířené reklamy," uvádí Česká unie vydavatelů v tiskové zprávě.

Kampaň zároveň komunikuje změnu názvu profesní asociace na „Česká unie vydavatelů“ a je v ní proto použito nové logo. Svá loga mohou do vizuálů vkládat i vydavatelé tisku.

Unie vydavatelů změní název na Česká unie vydavatelů

úterý 2. ledna 2024

-mav-