Ambasadorem značky Hisense se stal Jan Koller

čtvrtek, 1. února 2024, 14:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Český fotbalista Jan Koller se stal tváří technologické značky Hisense pro letošní rok. 

Tváří komunikace značky Hisense pro letošní rok se stal Jan Koller, zdroj: Hisense.

Tváří komunikace značky Hisense pro letošní rok se stal Jan Koller, zdroj: Hisense.

Hisense se spojuje s českým fotbalistou Janem Kollerem. V průběhu celého roku, včetně blížícího se Mistrovství Evropy ve fotbalu Euro, bude jeho tvář k vidění v komunikaci této technologické značky. 

„Jsme nadšeni, že můžeme uvítat Jana Kollera jako ambasadora značky Hisense pro rok 2024. Jan Koller nejenže reprezentuje výjimečný talent na fotbalovém poli, ale sdílí také naše hodnoty spojené s inovacemi, vůlí vyhrávat a vášní pro sport. Těšíme se na spolupráci s ním a věříme, že toto partnerství posílí naši pozici jako lídra v oblasti elektroniky a domácích spotřebičů,” říká Markéta Haraldsson, brand manažerka značky Hisense v ČR a SR.

Profesionální kariéra Jana Kollera je spojená s angažmá v klubech jako AC Sparta Praha, RSC Anderlecht, Borussia Dortmund a dalšími. Jan Koller bude nejen tváří značky Hisense, ale také se aktivně zapojí do celé marketingové kampaně spojené Euro 2024, jehož je Hisense hlavním sponzorem

Kampaň poběží v outdooru, na internetu a sociálních sítích. Jan Koller bude součástí i akcí na vybraných zápasech Euro. Spolupráce zahrnuje i propojení s Planeo Cup Hisense – pohárem mládeže Fotbalové asociace ČR, jehož je Hisense generálním partnerem. 

Již nyní je kampaň k vidění například v Legerově ulici na velkoplošné plachtě. Brzy se k ní připojí brandované tramvaje.

Do ulic vyjedou i obrandované tramvaje značky Hisense, zdroj: Hisense.

Do ulic vyjedou i obrandované tramvaje značky Hisense, zdroj: Hisense.

-stk-