Super zoo uvádí na trh limitovanou kolekci Gump

pátek, 22. března 2024, 06:35 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

U příležitosti premiéry filmu Gump: Jsme dvojka představí Super zoo tematickou limitovanou kolekci. 

U příležitosti premiéry filmu Gump – jsme dvojka uvádí Super zoo limitovanou edici, zdroj: Super zoo.

U příležitosti premiéry filmu Gump – jsme dvojka uvádí Super zoo limitovanou edici, zdroj: Super zoo.

Do kin míří na konci března premiéra celovečerního filmu Gump: Jsme dvojka, který po třech letech volně navazuje na první díl s podtitulem Pes, který naučil lidi žít. U příležitosti generálního partnerství filmu představí Super zoo v rámci své doprovodné kampaně limitovanou kolekci designových chovatelských potřeb (vodítka, obojky, misky, rychleschnoucí ručníky nebo hvězdičkovaný šátek, který nosil hrdina prvního filmového dílu). Z každého prodaného kusu půjde 10 % na rekonstrukci psího hospicu Dejte nám šanci.

Partnerství s filmovou dvojkou doprovází dlouhodobá kampaň, která se zaměřila především na komunikační aktivity charitativního rázu. Psí hrdina Gump prostřednictvím filmového děje upozorňuje diváky na problematiku opuštěných a týraných psů v Česku, a právě tato skutečnost koresponduje s dlouhodobými aktivitami sítě chovatelských potřeb Super zoo. Řetězec společně se svými zákazníky podporuje útulky a organizace, které pomáhají opuštěným a handicapovaným zvířatům. „Již od začátku partnerství jsme si stanovali hlavní cíl, a to pomoci tam, kde je to potřeba. Během příprav jsme pak spolu s producentem filmu Filipem Rožkem vybrali hospic Dejte nám šanci,“ říká Luboš Rejchrt, jednatel a COO Plaček Group, která provozuje prodejny Super zoo.

Výtěžek z prodeje limitované edice bude věnován na přestavbu hospicu v Bukovince na Moravě, ve kterém žije přes 60 starých, handicapovaných či opuštěných psů a koček. 

V rámci komunikační kampaně spojené s pokračováním Gumpa bylo v září uspořádáno setkání pejskařů pod širým nebem u Blaníku, které doprovázely charitativní projekty – o například výzva Malujte a pomáhejte, ve které zákazníci Super zoo a široká veřejnost malovali kamínky nejen s motivy Gumpa, a poté je nosili do prodejen Super zoo, kde si za 50 Kč mohli koupit kamínek od jiného zákazníka. Celkem se tak podařila vybrat na podporu organizací pečující o opuštěná a handicapovaná zvířata částka 552 700 Kč. 

Symbolické je i propojení s hlavní postavou filmu ztvárněnou Richardem Krajčem, který je zároveň dlouholetým ambasadorem Super zoo.

-stk-