V rámci květnového Mistrovství světa v hokeji 2024 připraví pražské nákupní centrum Galerie Harfa několik aktivit pro hokejové fanoušky.
Na střeše vznikne chill out zóna značky Coca-Cola. Její součástí bude obří LED obrazovka a 400 míst na sezení. „Chceme využít naší těsné blízkosti O2 Arény, kde se budou odehrávat zápasy skupiny A a tedy i českého hokejového týmu a zároveň i našeho střešního prostoru Terasy Harfa, kde se mohou potkat fanoušci, kteří nezískali vstupenky do arény, ale rádi si užijí sportovní zážitek ve společnosti přátel a stejně naladěných lidí,“ říká Martina Tlustá, marketingová manažerka Galerie Harfa.
Coca Cola chill out zóna odstartuje 10. května ve 20 hodin zápasem Česko-Finsko. Bude zde i komentátorské stanoviště Českého rozhlasu, odkud budou vedeny rozhovory s hosty a budou probíhat rozbory jednotlivých zápasů. V blízkosti chill out zóny bude k dispozici stánek s občerstvením, další stánky s tradičními českými i mezinárodními specialitami budou návštěvníkům k dispozici v rámci street food zóny.
Uvnitř obchodního centra v blízkosti prodejny H&M bude nejen hokejovým fanouškům k dispozici další stanoviště Coca Cola chill-out zóny s občerstvením a interaktivními herními prvky. Připravena je i pop-up prodejna s fanouškovskými předměty, sportovním oblečením a suvenýry s motivy MS v hokeji 2024.
Návštěvníci mistrovství se budou moct občerstvit i v prostorách před nákupním centrem, kde budou připraveny stánky s ochutnávkou piv ze čtyřech pražských minipivovarů nebo míchané nápoje od společnosti Božkov. Dále zde bude zmrzlina či stánek sázkařské společnosti Tipsport.
Po dobu konání mistrovství bude prodloužena otevírací doba parkoviště až do jedné hodiny po půlnoci.
-stk-