Floorballové turnaje pod širým nebem, jež začnou v červnu v centrech českých měst a dalších lokalitách, mají nového titulárního partnera – řetězec rychlého občerstvení KFC. Letos se tak budou konat pod názvem KFC Street Floorball League.
„Jedná se o výrazný krok. Společně jsme si dokázali vyladit spojení týmového sportu a celosvětové značky a jsme rádi, že dostáváme v Česku důvěru jako první strategické partnerství KFC se sportem. Nejen hráčkám a hráčům, kteří na Street Floorball League vyrazí, přineseme v rámci naší spolupráce zpříjemnění času, který společně se svými kamarádkami a kamarády na florbale stráví. Nezůstane však jen u SFL, máme rozjednanou formu zapojení nového partnera i u neelitních soutěží, aby vzájemná spolupráce přinesla širší propojení KFC a florbalu i v průběhu sezony,” říká ředitel marketingu a komunikace Českého florbalu Roman Urbář.
„Florbal vnímáme jako moderní a populární sport, který si dává záležet na férovém prostředí a je velmi oblíbený nejen u mladých lidí. Právě proto nám toto spojení dává smysl. Naším cílem je, aby s námi lidé trávili svůj volný čas a bavili se se svými kamarády. Uvědomujeme si naši pozici a soustředíme se na volnočasovou část florbalu, ať už v rámci série Street Floorball League, tak i v rámci nižších soutěží, kde můžeme nabídnout značku KFC jako meeting point a místo pro oslavu společných chvil či úspěchů,” vysvětluje Helena Vyhnánková, marketingová manažerka KFC.
KFC si na turnajích připraví chill zónu nebo zvýhodněnou nabídku svých produktů. Letní turnaje pod širým nebem slouží k propojování florbalové komunity. Účastnit se jich mohou jak týmy mužů a žen, tak rovněž družstva smíšená. Za předchozích šest ročníků, které probíhaly i během covidové krize, se na více než čtyřicítce turnajů zapojilo do hry přes 750 týmů, což je několik tisícovek hráček a hráčů.
Spolupráce mezi KFC a Street Floorball League probíhá pod patronací mediální agentury PHD a obsahové agentury Fuse.
-stk-