Oděvní řetězec Lindex startuje v Česku a na dalších osmi evropských trzích na začátku května kampaň s názvem „Made for play“. Ukazuje, co všechno děti prožijí se svým oblečením během dne, a to vše právě z jejich pohledu. Důraz je v komunikaci rovněž kladen na udržitelnost a cirkulární přístup k módě.
„Naše dlouholeté zkušenosti v oblasti kvality a střihu nám poskytly solidní znalosti o tom, jak navrhovat oblečení, které se pohodlně nosí bez ohledu na hru nebo aktivitu,” komentuje Linda Olssonová, ředitelka globálního marketingu.
Kreativa pro kampaň vznikla ve Švédsku, v Česku se o nasazení postarala agentura Dentsu X ze sítě Dentsu. Ta měla na starost naplánování televizních spotů, product placementu nebo videoreklamy OLV Play. Kampaň Made for play poběží od 9. do 26. května.
U této kampaně bude sledována také pozornost reálných uživatelů v online prostředí. Díky ní bude možné zjistit, jak moc je konkrétní kampaň účinná a podle toho ji následně upravit, aby dosáhla maximálních výsledků. „Pozornost hraje klíčovou roli při úspěchu značky, protože existuje silné spojení mezi pozorností a pozitivními výsledky značky. Čím déle lidé věnují reklamě svůj čas, tím účinnější jsou výsledky,” komentuje Michal Bohuněk, Client Service Director Dentsu X.
V rámci kampaně se bude měřit „view rate”, tedy podíl impresí, které skutečně viděl reálný uživatel. Dále „eyes-on dwell time”, tedy počet sekund, po které se v průměru uživatel díval na reklamu. Z těchto metrik se potom vypočítá „attentive seconds” (APM), což je počet sekund skutečně vnímaných uživateli na tisíc impresí. Agentura bude v rámci attention planningu spolupracovat s platformou Teads. Samotné měření pozornosti je pak zajišťováno technologickou společností Lumen Research.
-stk-