Marketing hotelu Marriott řídí Kateřina Hajná

čtvrtek, 9. května 2024, 08:50 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Marketingovou ředitelkou hotelu Marriott se stává Kateřina Hajná, obchod a distribuci má nově na starosti Alexandr Mikloše. 

Kateřina Hajná, zdroj: Marriott

Kateřina Hajná, zdroj: Marriott

Pražský hotel Marriott má novou ředitelku marketingu. Stala se jí dosavadní marketingová manažerka hotelu Kateřina Hajná. Na pozici ředitele Sales and Distribution přichází Alexandr Mikloše

Kateřina Hajná, která se k týmu Marriottu připojila na začátku roku 2022, má zkušenosti z dalších pražských hotelů, jako je Tower Park, Mama Shelter či hotel Augustine. V Prague Marriott má na starosti realizaci veškerých marketingových a komunikačních aktivit hotelu, restaurace a baru The Artisan. Současně také odpovídá za koordinaci nových marketingových strategií, včetně digitálního marketingu hotelu. Také působí jako oficiální školitel marketingu v rámci hotelové asociace AHR. 

Alexandr Miloše, zdroj: Marriott

Alexandr Miloše, zdroj: Marriott

Alexandr Mikloše, působí v hotelnictví od roku 2010. Během své kariéry se podílel se na rozvoji obchodní strategie několika pražských hotelů, například InterContinental, Holiday Inn či Almanac X Alcron Prague. V nové funkci bude mít na starosti obchodní strategii pražského Marriottu, včetně plnění rozpočtu, řízení obchodního týmu a aktivního vyhledávaní obchodních příležitostí. 

-stk-