Škoda spustila kampaň „Domácí hokejová jízda“, uvedla i fake OOH
Škoda Auto představí na šampionátu novou generaci modelů Superb a Kodiaq, startuje kampaň „Domácí hokejová jízda“.
Škoda Auto jakožto oficiální partner Mistrovství světa v ledním hokeji se představí v následujících dnech nejen na ledové ploše, ale i kampaní „Domácí hokejová jízda“.
Na stadionech bude mít loga umístěná na ledové ploše a mantinelech i dresech hráčů. Před oběma arénami v Praze a Ostravě vystaví svou modelovou paletu se zaměřením na nové generace modelů Superb a Kodiaq. V obou hostitelských městech vystavěla speciální fanouškovské zóny, kde si návštěvníci mohou vyzkoušet své hokejové dovednosti nebo sledovat zápas společně s ostatními. Tradiční součástí sponzoringu je i zápůjčka vozů pořadatelům šampionátu: letos bude v hokejové flotile sloužit 45 vozů Škoda Kodiaq, Superb Combi a Enyaq Coupé RS v nápadném zbarvení.
Kampaň s názvem „Domácí hokejová jízda“ má posílit vnímání sponzoringu hokeje s důrazem na domácí pořadatelství. Běží v televizi, rádiu, tisku i na internetu.
„Letošní spoty jsou protkány filmovým vizuálním stylem, mysteriózností a napínavostí, čímž se odlišují od minulých kampaní “, říká David Böhm, kreativní ředitel Etnetera Motion, jež pod kampaní podepsána, a pokračuje: „Ve třech příbězích sledujeme hokejistu, komentátora a fanoušky, jak se prostřednictvím domácích hokejových symbolů – Boba a Bobka – dostávají do svých hokejových rolí.”
Natáčení se uskutečnilo na několika místech – například v Kladně, Doksech nebo Mladé Boleslavi. Režie se ujal Robert Hloz, mimo jiné autor filmu Bod obnovy. O produkci se postaralo Darq Studio.
V taktických spotech dostávají prostor zvýhodněné vozy Drive, jejichž výbavu komentuje hokejovou hantýrkou známý hokejový expert David Pospíšil. Pod heslem Tento tým má drive! se prezentují akční modely Škoda Scala, Kamiq a Karoq se zvýhodněním až 120 200 Kč, které české zastoupení mladoboleslavské automobilky uvedlo na český trh speciálně k této významné sportovní události.
Škoda Auto i virtuálně v OOH
Mysterióznost je také součástí netradičních digitálních aktivací, v rámci kterých se na známých místech v Česku objevují gigantické hokejové symboly. Připraveny jsou tři virtuální venkovní reklamy neboli fake OOH – reálně působící instalace vytvořené ovšem digitálně pomocí počítačové animace. Na známých místech v Česku (Náměstí Svobody v Brně, Landek Park v Ostraně a Prašná brána v Praze) se v klipech objevují hokejové symboly a branding Domácí hokejová jízda zdobí prostředky hromadné dopravy v Brně a Ostravě nebo stanici metra Florenc v Praze.
Již první fake OOH post byl úspěšný, když 48 hodin po zveřejnění zaznamenal více než 11 milionů přehrání na Instagramu a stal se virálním v Česku i v zahraničí.
Na sociálních sítích se bude odvíjet příběh „Domácí hokejová pohádka“, na kterém spolupracoval Jiří Strach s Táňou Malíkovou.
Pro větší osobní zapojení fanoušků přichystala Škoda Auto ve spolupráci se serverem Seznam.cz online hru www.skorujavyhraj.cz. Prostřednictvím internetového prohlížeče mohou hráči vyzkoušet své hokejové umění a prověřit i znalosti o značce Škoda. Novinkou je mód brankáře, kdy má hráč za úkol chytit co nejvyšší počet střel soupeře. Hlavní cenou je zápůjčka nového modelu Škoda Kodiaq na týden, dalšími odměnami jsou hokejové dresy podepsané členy národního týmu.
-stk-