CzechTourism investuje letos do zahraniční kampaně 34 mil. Kč
CzechTourism spouští jarní fázi letošní komunikace „Unexpected Wellbeing“, celkový roční rozpočet kampaně je 34 mil. korun.
4/9/2024 2:50:00 PMCzechTourism spouští jarní fázi letošní komunikace „Unexpected Wellbeing“, celkový roční rozpočet kampaně je 34 mil. korun.
4/9/2024 2:50:00 PMVisegrádská skupina i letos bude společně koordinovat propagaci svých regionů s cílem přilákat turisty ze vzdálených trhů.
3/26/2024 7:10:00 AMCestovní ruch se dostává v Česku na předcovidová data, CzechTourism chystá kampaň na bonitní klientelu.
3/6/2024 10:55:00 AMHlavním komunikačním tématem cestovního ruchu Česka pro následující dva roky bude aktivní turismus. K propagaci země se bude využívat nový koncept „Unexpected Wellbeing“.
2/6/2024 10:40:00 PMV nové kampani na podporu zahraničního turismu se CzechTourism zaměřuje na české tradice.
6/6/2023 12:35:45 PMVe výběrovém řízení na přípravu globálního komunikačního konceptu si CzechTourism vybírá agenturu VCCP.
2/23/2023 7:25:52 AMPropagační spot zveřejnila CzechTourism na středeční tiskové konferenci k zahájení zimní turistické sezóny.
11/3/2022 2:00:45 PMČeské Švýcarsko spouští novou kampaň, s níž chce do destinace zasažené letos v létě požárem přilákat turisty.
11/2/2022 2:20:26 PMSpolečnou kampaní ve vybraných zemích lákají Letiště Praha, Czech Tourism a Prague City Tourism turisty do české metropole.
5/20/2022 12:00:14 PMČeská centrála cestovního ruchu chce přilákat zahraniční turisty a v polovině května spouští ve 14 zemích světa online kampaň s podtitulem „Přijeďte zažít tradiční i nové“.
5/12/2022 9:30:58 PM