Lidl v kampani komunikuje místní původ svých produktů
Lidl spouští novou kampaň „Přímo od našich dodavatelů“. Cílem je zdůraznit český původ nabízených potravin.
9/19/2024 11:35:00 AMLidl spouští novou kampaň „Přímo od našich dodavatelů“. Cílem je zdůraznit český původ nabízených potravin.
9/19/2024 11:35:00 AMLidl dává svým zákazníkům možnost rozhodnout o tom, kde vyroste nová les.
7/3/2024 6:50:00 AMPo celý měsíc bude nyní mediální prostor patřit fotbalu. Pozornost, kterou si jednotlivé zápasy získají, chtějí využít i partneři šampionátu či národní reprezentace.
6/14/2024 6:30:00 AMTým Red Bull Racing zavítá 17. srpna do Prahy se svou událostí Red Bull Showrun.
5/15/2024 7:15:00 AMAbsolutním vítězem ocenění Mastercard Obchodník roku se stal lékárenský řetězec Dr.Max.
4/5/2024 6:35:00 AMV soutěži kamenných obchodů Visa Czech Top Shop 2023 zvítězila Nobilia TIlia se svou prodejnou ve Vlčí Hoře.
2/22/2024 7:05:00 AMNovou tiskovou mluvčí a vedoucí firemní komunikace společnosti Lidl je Eliška Froschová Stehlíková.
2/2/2024 7:15:00 AMLidl spouští novou kampaň s názvem „Čerstvost“. Provází jí tzv. „čerstvostrážci“, kteří kontrolují sortiment.
1/17/2024 9:15:00 AMOd roku 2005 navýšil nejvíce podíl na maloobchodním trhu řetězců Lidl. Zhruba dvojnásobného růstu podílu pak dosáhly Billa a Penny, ukazuje studie Mendelovy univerzity a ÚOHS.
1/16/2024 5:45:00 PMLidl zlevní ceny u více než 1000 produktů, slevy se budou týkat například pečiva, masa, vejci nebo ryb.
1/3/2024 11:05:00 AM