Olympiáda zasáhla v Česku na Maxu a Eurosportu 1,2 mil. lidí
Sledovanost olympiády v Paříži byla na platformách společnosti Warner Bros. Discovery vyšší než sledovanost olympiády v Tokiu.
8/15/2024 11:00:00 AMSledovanost olympiády v Paříži byla na platformách společnosti Warner Bros. Discovery vyšší než sledovanost olympiády v Tokiu.
8/15/2024 11:00:00 AMKlíčem k velkému dosahu na sociální síti začíná být dění v soukromých zprávách uživatelů.
7/7/2024 7:50:00 AMRok 2023 byl prvním celým rokem, kdy už neplatila proticovidová opatření. Lidé neměli takovou potřebu trávit s médii tolik času jako v covidu, na druhou stranu se odblokovala nejistota reklamních zadavatelů. Jak si stály jednotlivá média a mediatypy, shrnujeme v naší infografice.
6/10/2024 7:15:00 AMSkupina Óčko pokračuje v budování svého dosahu přes sociální sítě, jejich prostřednictvím dosáhne na většinu populace, která se na sítích pohybuje.
3/5/2024 7:00:00 AMTrojice nejsilnějších vydavatelů na čtenářském trhu se nemění. Jejich souhrnný podíl se ale meziročně zvýšil, a to i přes pokles počtu čtenářů.
2/19/2024 6:55:15 AMPočet lidí sledujících obsah YouTube na chytrých televizorech se zvyšuje, ukazují data z výzkumu AdMeter.
9/22/2023 7:10:00 AM„Ani oko nevidělo, ani ucho neslyšelo...“ Reklama, kterou nikdo nezaznamená, bude těžko úspěšná. Právě na faktor pozornosti staví nový přístup mediálního plánování označovaný jako attention planning. Jeho souvislosti přibližuje Pavol Lukáč z Omnicom Media Group.
1/16/2023 12:30:53 PMTrojice nejsilnějších vydavatelství na tištěném trhu se podle nových dat Media projektu nemění. Mafra na čele mírně odskočila CNC. Z vedoucí trojice si polepšila Vltava Labe Media.
8/16/2022 7:20:23 AMDalší sociální sítí v našem seriálu o možnostech jejich využití pro marketing je LinkedIn. Důležitou platformu pro B2B komunikaci představuje Vítězslav Klement z Group M.
4/25/2022 11:55:54 AMPřinášíme souhrnný pohled na vývoj jednotlivých mediatypů v roce 2021, tedy v druhém „covidovém" roce.
4/4/2022 10:35:20 AM