Cíle mediálního plánování

středa, 11. října 2017, 16:09

Stanovení cílů pomáhá určit správnou strategii a také vyhodnotit úspěšnost kampaně.

Foto: Photospin

Foto: Photospin

Stanovení cílů má dvojí účel

  1. Cíle vedou k nejúčinnější strategii.
  2. Podle jejich splnění se určuje úspěch kampaně.

Existují tři úrovně cílů, které vždy vycházejí z vyšší úrovně:

  1. Marketingové cíle – zvýšit penetraci (v nějaké CS), zvýšit frekvenci nákupů, okamžitý nákup, zvýšit loajalitu, zvýšit preferenci značky, udržet prodeje, SOM.
  2. Komunikační cíle – navýšit povědomí značky, vybudovat TOM, vylepšit image, připomenout nákupní příležitost, vybudovat nové asociace se značkou, změnit vnímání značky.
  3. Mediální cíle – GRPs týdně, reach, frekvence oslovení, afinita v určitém období a cílové skupině, cut-through.