Speciál Neuromarketing

hlavní foto

Novinky a studie z oboru neurovědy, která je stále rozšířenějším nástrojem pro marketingovou komunikaci a mediální plánování. Jak poznatků z neurovědy v praxi využívat, se dozvíte v tomto speciálu věnovaném neuromarketingu.

faces

Co prozrazuje mimika tváře o úspěchu reklamy?

Rozbor mimiky tváře pozná emoce mnohdy lépe než hloubkový rozhovor. Lze jím odhalit i ta místa komunikace, která si respondenti ani neuvědomují.
Neuromarketing

Neuromarketing pohledem výzkumných agentur

Jak k neuromarketingu přistupují výzkumné agentury? Na to jsme se zeptali čtyř největších hráčů na českém trhu: agentury Ipsos, TNS Aisa, GfK a Millward Brown.
Mediální kampaň s použitím neuroTVplanningu

Jak kvalitativně vylepšit mediální plánování

Na trhu mediálních agentur je něco přes deset hlavních hráčů, kteří mezi sebou soupeří především cenou. Odlišit se tedy dá již jen zvyšováním kvality plánování kampaně.

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.