Interaktivní a kreativní tisková reklama

VWtit
Tisková reklama už dávno překonala statické bariéry a snaží se vyrovnat novým médiím v interaktivitě.

Inspirujte se přes víkend nápady, které ukazují, jak může tisková reklama ve světě nových médií zaujmout.

Good Year: Někdy není jednoduché zastavit

Podklad novinového inzerátu tvořily vzduchové balící bubliny, ve kterých se na některých místech skrývaly obrázky člověka, cyklisty a zvířete. Čtenáře, hrajícího si s bublinkami, tak upozorňovaly, že když je člověk rozjetý, nemusí stihnout včas zastavit…

Clinique, řasenka

Jednoduchý trik s nastříhaným papírem…

Ikea, šatník

Chytrý způsob, jak zapojit čtenáře, aby odkryl tajemství šatníku…

DHL

Stačí otočit list a zásilka je na místě…

Honda, pouliční kamera

Neprůsvitná fólie vytváří dojem, že v blízkosti auta se nikdo nevyskytuje. Po jejím otočení se na ulici objevuje obrázek dítěte. Honda tím upozorňuje na svůj kamerový systém v zadní části vozu, který vidí pro řidiče neviditelné…

Volkswagen: tisková reklama, která se dá jíst

Možnosti printové inzerce rozšířila vloni v Jihoafrické republice automobilka Volkswagen. Do výtisku magazínu Auto Trader vložila reklamu na VW z rýžového papíru, který se dá jíst…

Sonera, 4G

Mobilní operátor Sonera propagoval ve Finsku kvality rychlého přenosu sítě 4G pomocí interaktivní hry. Magazínový inzerát byl doplněný mobilní aplikací, která čtenářům umožnila změřit si rychlost jejich reakcí.

-mav-

Zařazeno v rubrice: Reklama, Tisk

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.