Bannerová reklama klesá, v dubnu nejvíc ze všech médií

online web
TV reklama byla podle monitoringu v dubnu silnější o 10 %, klesají ale investice do bannerové reklamy.

Televizní reklama zvýšila podle monitoringu Admosphere ve čtvrtém letošním měsíci tempo růstu ve srovnání s březnem. Celková výše hrubých investic směřovaných do reklamního prostoru v televizích dosáhla necelých 3 mld. Kč. Meziročně to představuje 10% nárůst, tj. zvýšení o cca čtvrt miliardy korun.

Tištěná média, inzertně druhý nejsilnější mediatyp, podle monitoringu v dubnu ztratila necelá 4 % (zhruba 150 mil. Kč). Oproti loňskému dubnu si ale nejvíc pohoršila bannerová online reklama, jejíž objem klesl o 7 %, což představuje asi 40 mil. Kč.

Celkový vývoj mediálního reklamního trhu podle monitoringu meziročně mírně rostl (+ 5 %).

Vývoj monitorovaných investic do reklamy v médiích, IV/2014

*Internet zahrnuje display reklamu v rozsahu projektu AdMonitoring

Zdroj: Admosphere, bez vlastní inzerce

-mav-

Zařazeno v rubrice: Internet & Mobil

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.