Young & Rubicam bere v Cannes bronzového lva

úterý, 17. června 2014, 22:35 Reklama MediaGuru

Agentura Young & Rubicam si z Cannes odveze bronzového lva za práci pro Harley Davidson.

Druhý večer slavnostního vyhlašování nejlepších reklamních prací v uplynulém roce na reklamním festivalu v Cannes přinesl ocenění i pro Česko. Agentura Young & Rubicam proměnila svoji nominaci na shortlistu v kategorii Outdoor za práci pro Harley Davidson. Za tři nominované vizuály si odváží bronz. Šanci má přitom s obdobnou kampaní i v kategorii Press, jejíž výsledky se budou teprve vyhlašovat. Young & Rubicam navazuje na svůj loňský úspěch v Cannes, kdy získala bronz za kampaň pro Biolit.

 Young & Rubicam pro Harley Davidson, bronz Cannes Lions 2014, Outdoor

PHDbikes

Design_Exhaust_OOH

HD_CorporateDesign_OOH

Tým pracoval ve složení: Jaime Mandelbaum, Conor Barry,  Dora Pruzincova, Jaroslav Schovanec, Atila Martins, Miro Minarovych, Neil Johnston, Nathan Dills a Neil Johnston.

-kch, -mav-