O2 slučuje online a marcom. V čele Caudr, odchází Křivka

Caudr_Krivka
O2 upravuje strukturu, slučuje oddělení online a marketingové komunikace.

Operátor O2 se chce více soustředit na online komunikaci, upravuje proto svoji organizační strukturu. Od září dojde ke sloučení oddělení online a marketingové komunikace (marcom). Nově vzniklé oddělení bude řídit současný ředitel online Jiří Caudr (na fotografii vlevo).

„Marketingové kampaně, které jsme v posledních měsících realizovali, nás utvrzují v tom, že vliv online začíná v naší komunikaci hrát čím dál důležitější roli,“ sdělil Caudr. „Z tohoto důvodu jsme se rozhodli obě oddělení propojit a využít větších synergií, které spojení týmů přinese. Jednoznačně tím ukazujeme, že oblast digitálu je pro nás klíčová pro další rozvoj,“ uvedl Caudr.

Ondřej Křivka (na fotografii vpravo), který doposud působil na pozici ředitele marketingové komunikace, ze společnosti O2 po dohodě odchází. Bude se věnovat vlastním projektům v oblasti PR a audiovizuální tvorby. V pozici šéfa marketingové komunikace a brand managementu působil od července loňského roku. Za dobu svého působení představil nový komunikační koncept značky, do které se poprvé v její historii dostala konkrétní tvář. Od té doby komunikací O2 provází herec a divadelní režisér Jiří Havelka.

-stk-

 

Zařazeno v rubrice: Marketing, Marketing

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.