Flema nabídne citlivou diskusi o mediálním auditu

pondělí, 07. září 2015, 08:06 Reklama, TV MediaGuru

Letošní mediální konference se dotkne i citlivého tématu pro agentury, média a klienty.

Letošní ročník konference Flema přinese vedle už avizovaných další zajímavá témata. Do programu nově zařadila i citlivou otázku mediálních auditorů. Panel s názvem Výběrová řízení a mediální audity - užitečný nástroj nebo nebezpečná zbraň? přinese pohled nejvýznamnějších televizních skupin na ovlivňování cen ve výběrovém řízení. Vystoupí v něm mj. obchodní ředitel CET 21 Jan Vlček nebo provozní ředitel FTV Prima Vladimír Pořízek. „Kdo a jakým způsobem ovlivňuje ceny ve výběrových řízeních? Jak vypovídající jsou cenové benchmarky? Jaká je a má být role mediálních auditorů, mediálních agentur a médií? Co to přináší zadavatelům?,“ stojí v představení diskuse tohoto panelu.

Jak už jsme informovali, mediálnímu auditu se bude na konferenci věnovat i Nick Manning, který v roce 1990 zakládal agenturu Manning Gottlieb Media. Ve svém příspěvku se zaměří na stávající trendy, roli mediálních auditů či na měnící se vztah mezi klienty a agenturami.

Hovořit se bude i o digitálních médiích. Doba strávená konzumací videí stále roste, ale mění se jejich struktura. Jak digitál mění způsob sledování televize, představí ředitel nových médiích FTV Prima Daniel Grunt.

Účastníci konferenci si vyposlechnou i cenové srovnání videoreklamy na sociálních sítích YouTube a Facebook. Jak vypadá souboj dvou gigantů a v čem se od sebe liší, řekne Peter Mižík z agentury Zaraguza Prague.

Mluvit se bude i o prémiovosti televizních spotů (René Jenž), crossmediálním měření (Tomáš Bičík) či mediální kreativitě v Česku a na Slovensku (David Brada).

Konferenci otevřou zahraniční spíkři. Vedle zmíněného Nicka Manninga vystoupí Jamie Mandelbaum jako letošní člen poroty prestižního reklamního festivalu Cannes Lions. Mandelbaum usedl v porotě kategorie Promo a aktivace a účastníkům konference představí nejzajímavější práce z letošního ročníku.

O své zkušenosti z Cannes se podělí také Toby Roberts, strategický šéf mediální agentury PHD, kde se v současnosti zaměřuje na globální strategie pro značky společnosti Unilever. Představí nejzajímavější práce z letošního ročníku festivalu v kategorii Média a zaměří se také na to, jak vypadají úspěšná mediální řešení v letošním roce.

Podrobný program konference, která se koná 18. září, si můžete prohlédnout zde.

-mav-

Foto: Flema 2014