BigMedia na Slovensku prodává i TV nebo tisk

středa, 25. listopadu 2015, 07:50 Outdoor, Slovensko, TV MediaGuru

Slovenská pobočka společnosti BigMedia se už nezaměřuje jen na outdoorové plochy.

O zajímavou profilaci se snaží společnost BigMedia na Slovensku, kde rozšiřuje svůj záběr z původního zaměření prodejce venkovních ploch. „Už druhým rokem se BigMedia snaží vystupovat nejen jako prodejce outdoorvých ploch, ale i jako fullservisová agentura pro své přímé klienty,“ uvedla na dotaz MediaGuru.cz Martina Beňačková z marketingového oddělení slovenské BigMedie.

Znamená to, že BigMedia pro své přímé klienty nakupuje mediální prostor i v jiných mediatypech – konkrétně v tisku, v rádiích a i v televizi. Přibližná hodnota nakoupeného mediálního prostoru za letošní rok dosahuje v těchto ostatních médiích 500 tis. euro (cca 13,5 mil. Kč).

Česku je BigMedia známá jako nejsilnější hráč na trhu venkovní reklamy. Jak česká, tak slovenská BigMedia patří do stejné skupiny Joj Media House. Slovenská BigMedia dosáhla loni podle údajů z databáze Finstat tržeb ve výši 16 mil. euro (cca 430 mil. Kč). Tržby společnosti BigMedia v Česku dosáhly loni 727 mil. Kč.

-mav-