Když si lidi z branže zahrají v reklamě…

CS_Havelka
Od přípravy je k hraní jen kousek, dokazují reklamy s tvářemi lidí z branže.

V některých reklamách si kromě herců, hereček či modelek zahrají i zaměstnanci. Většinou tím firmy chtějí své komunikaci dodat na přátelskosti a otevřenosti. Někdy se však do reklamy dostanou i ředitelé marketingu, zástupci managementu reklamních agentur nebo médií.

Například v letošní kampani si epizodní roli v jednom ze špionážních reklamních videí zahrál šéf marketingové komunikace T-Mobile Jan Stanko.

Šéf marketingové komunikace T-Mobile Jan Stanko

Šéf marketingové komunikace T-Mobile Jan Stanko

Plná verze videa, kde marketingový šéf v 11. vteřině vystupuje, byla k vidění pouze na internetu. Koncept kampaně pochází z dílny reklamní agentury Saatchi & Saatchi a režie se ujal Jakub Kohák. 

Dalším marketérem, který se letos objevil v komunikaci své značky, je Josef Havelka z České spořitelny. Ten se dostal, byť jen v animované podobě, na bankovky, které chce ušetřit rodina Palečkových.

Josef Havelka ve své němé roli v novém spotu České spořitelny

Josef Havelka ve spotu České spořitelny

Kampaň je dílem agentury Young & Rubicam a argentinského Studia PepperMelon. 

V loňském roce se epizodní role ujal také generální ředitel společnosti Karlovarské minerální vody Alessandro Pasquale. Coby řidič automobilu Tatra 87 se v reklamě na Mattoni projížděl po Karlových Varech, zatímco topmodelka Linda Vojtová se procházela po kolonádě.

V reklamě však občas figurují i lidé působící v médiích. Před několika lety se k ní například nachomýtl současný provozní ředitel FTV Prima Vladimír Pořízek, který figuroval na klíčovém vizuálu GE Money Bank.

GE

V reklamním archivu jsme objevili i bývalého generálního ředitele televize Nova Jana Andruška. Na konci 90. let si zahrál v reklamě na pivo Braník. Ve spotu se objevuje hned na samotném začátku a poté v jeho průběhu.

Bývalý generální ředitel Českých Radiokomunikací Kamil Levinský (na videosnímku vpravo) se zase objevil v roli metaře v reklamním spotu na podporu digitálního vysílání.

Generální ředitel společnosti JCDecaux Pavel Slabý je už vyhlášeným hercem. Role ztvárnil v několika snímcích, mj. v česko-slovenském thrilleru Kandidát (na promo fotografii vlevo dole) nebo v komedii Doktor od jezera hrochů.

?????????????????????????

Hereckou minulostí se může pochlubit i současný generální ředitel TV Nova a jeden ze dvou výkonných ředitelů CME Christoph Mainusch. Zahrál si například v německém detektivním seriálu Derick, který je populární i u českých diváků.

Mainusch Christoph

Jolaně Voldánové, bývalé moderátorce zpravodajské relace ČT Události, připadla role uklízečky v klipu pardubického Divadla Exil. Propagačním spotem podpořila čtvrtý ročník seriálu akustických koncertů Bez šťávy. Objevuje se v samotném závěru spotu.

Abychom na závěr roku náladu ještě odlehčili, sáhli jsme i do vlastních řad. Na obalu dětské hračky Akvaball můžete vidět redaktorku Martinu Vojtěchovskou.

Akvabal

Vážení čtenáři, moc Vám děkujeme za přízeň v roce letošním a do nového roku 2016 Vám přejeme jen to nejlepší! 

-stk-, -mav-

 

 

Zařazeno v rubrice: Marketing, Reklama

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.